¨

pondělí 1. září 2008

já vs. komár

stručně jsem tady popsal jak jsem dnes v noci bojoval s komárem a jeho kolegou...jinak jsem naspal asi dve hodiny, tak je mi opravdu fajn :-D


00.10 - usínám...komár nejspíše chystá plán, jak mi překazit spánek...


00.15 - komár udeřil poprvé...přímý zásah do prstu na ruce...


00.30 - druhý komárův úder...tentokrát do remene...


00.45 - komár nepřestává provokovat a nesutále mi lítá kolem uší...


01.10 - první souboj s komárem...ten ale bouhužel využívá své rychlosti a vychcanosti a mizí neznámo kde...


01.25 - komár se vrací a provokuje nálety kolem uší a zákeřně štípe do nekrytých zad....snažím se nevšímat si ho, ale komár prudí dále...druhý souboj, rána časopisem a...a komár nikde...je rychlý ten zmrd...


01.50 - třetí souboj s komárem...schová se za garnyž z vnitřní strany, ale podařilo se mi ho vyhnat do nekrytcýh míst...komár už má abnormální rozměry..aby ne když už mi uštědřil minimálně 5 zásahů...


02.15 - backhandovou ránou časopisem rozmazávám komára na zeď...zůstal o něm asi 1,5cm krvavý flek na zdi...asi budu malovat...


02.20 - vítězoslavně ulehám do postele a usínám...


03.10 - probouzím se na svědění na zádech....přibyli další tři štípance....


03.30 - opět známé bzučení kolem uší...komár měl asi bratra, který ho teď přišel pomstít...WTF?!?


03.50 - tenhle komár je nezničitelný...dochází mi síly, z neustáleho zvedání se z postele a pobíhán po pokoji...komár je perfektně schovaný a útočí jen za tmy...


04.10 - vzdávám se, nemám už dost síly, odkrývám se a obětuji pár štípanců...lepší než neustálé bzučení kolem uší...


05.10 - komárovy zjevně nejde o štípnutí, ale o přivedení mě na psychiatrii...nepřestává s nálety kolem uší...


05.55 - totální únavou usínám, už mi ani nevádí asi 29 štípanců a bzučení kolem uší...


celý příspěvek...

Žádné komentáře: